Saturday, December 5, 2009

US.. Aku Datang...

Pengalaman Manis yang tak akan di lupakan.. Pertama kali aku menjejakkan kaki di USA, alhamdulillah impian menjadi kenyataan. terima kasih Tuhan kerana kau telah makhbulkan doa ku selama ini. Banyak tempat yang aku lawati, seperti Oragen, Seattle, Idaho, Spokane,

Perjalanan yang memang memenatkan, dari Penang ke KLIA (30 min), KLIA ke Hong Kong (4 jam), Hong Kong ke San Frans (16 jam), San Frans ke Seattle (1jan 45min) dan station terakhir dari Seattle ke Spokane (1 jam)... haaaaaaaaaaa letih sungguh.. tapi seronok.. semuanya pengalaman untuk aku.. kalau la ada rezeki aku lagi.. nak pergi lagi la.. hahhaahah.. dah sampai Spokane, kawan2 aku tunggu dan bawa aku ke apartment yg disediakan untuk aku... ahhhhhh selamat sampai di Spokane...

No comments:

Post a Comment